BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 19, 2010

sajak buatmu

Jodoh dari ALLAH.....

by Akif Amjad on Sunday, October 17, 2010 at 8:55am

telah lama aku melangkah....

mencari cinta yang membahagiakan....

apakah benar cinta milik aku.....

aku sering ditinggalkan....

kerana aku menjauhi cintaku....

lalu cinta manusia mendekatiku..

menerima kepalsuan cinta...

atas dasar nafsu...

ingin aku mendekatimu...

ingin jua aku menyentuhmu...

namun kau haram bagiku....

kini kau pergi meninggalkan aku..

aku masih sendiri...

cinta tidak menyapa kau....

aku gelisah tanpa kekasih hati...

cemburu melihat mereaka semua...

cinta begitu mudah untuk mereka....

setelah aku menanti....

akhirnya kutemui jodoh dari Allah....

jodoh yng kekal buat selamanya.....

aku telah berjodoh dengan islam....

cinta yang sebenar....

cinta yang suci....

lalu hadirlah cinta manusia...

yang membawa aku melangkah....

melangkah jauh.. ke taman syurga....

0 comments: