BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 26, 2010

bila fikiran bercelaru.... itu tanda syaitan membantumu....

ya Allah tension nyer dengan exam... dahlah exam punyalah susah..... semua spot yang x der gune nyer..... tapi kan yang paling sakit hati bila aku ulang benda yang aku dah buat sebelum nie tapi aku buat salah cuai... baget hebatlah tue... padam muka ko akif..... tapikan dalam hidup ini semua yang kita nak memang susah nak dapat... oooo bru ingat azam... ye azam untuk berubah tue yang penting.... boleh ker berubah.... nak seribu daya tak nak seribu dalih.... masalahnya dah x der daya dah nie.... akif adalah masalah sikit sepanjang minggu exam nie... tapi insyaAllah akif x kan putus asa....kerana setiap masalah itu seronok.... oh yer best x demam waktu exam?????? jawapanya best... sebab lebih mencabar.... atleast akif ingt tuhan ingat Allah......berdoa untuk sembuh dari demam dan doa agar lulus ujian.... boleh doa serentak.....

soal cinta akif serahkan pada Allah untuk memimpin jalan hidup akif..... oh yer aisya humairah... harap dia semakin tabah mengharungi hidup.... pilihlah sebaik-baik jalan menuju akhirat.... untuk gadis pujaan hati tabah mengharungi hidup..... aku akan terus setia denganmu cum 1 pintaku bantulah aku menuju jalan keredhaanmu.... diam bukan bermakna aku lupa tapi demi menjaga batas dari terjebak kepada zina ia perlu aku lakukan.....

hati-hatilah kerana bila fikiran kita bercelaru masa inilah syaitan akan membantu..... bukan semakin baik malah semakin sesat.........

0 comments: