BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 5, 2010

kau menjadi lebih tabah.....

aku sangat gembira kerana kau menjadi lebih tabah ....... aku terpaksa untuk mengundur diri buat seketika demi mencari satu pegangan baru agar aku menjadi lebih tabah dan lebih bersedia dalam meneruskan dakwah aku....... mungkin bagi kamu .... aku tidak gagal tapi bagi aku ....... aku sudah gagal dengan perasaan aku sendiri .... aku tewas......

alhamdulillah...aku harap kau akan terus mendapat bimbingan dari orang yang kau percaya...... bukan diri ini suka membanding beza dengan orang lain ...... tapi itulah hakikat diri yang tidak berilmu... andai kau masih menghargai sebuah persahabatan ini........... berjanjilah kepada aku yang engkau akan membenarkan aku untuk bersendirian buat seketika..... aku akan terus membimbingmu dengan sebuah semangat yang baru.... INSYAALLAH....... kerana ini soal dakwah bukan cinta.......

0 comments: