BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 8, 2010

kerana keegoaan itu punca diri tak bersyukur......

siapa ingin meletakkan mereka ke tempat pling bawah apabila ia sendiri selesa berada di atas..... aku jua begitu... tidak mahu untuk mengalah... ingin menjadi yang terbaik hingga aku menurut nafsu keegoanku.... aku cukup gembira kerana aku mempunyai ego ini... tp bukan bahagia untuk selamanya..... aku akan tetap mempertahankan ego aku walau aku tahu ia memang salah... itulah aku insan yang tak pernah bersyukur.......

dahaga mencari rahmatNya.... aku rindu untuk kembali kepadaNya... agar semua yang aku alami selama ini diterima olehNya.... apa cukup amalan aku??/ banyak kah pahala aku????? apa yang aku tahu aku mmg banyak dosa dengan semua....... aku ingin menjadi khalifah islam yang memegang teguh tali Allah...... susah ke untuk aku lakukan ...... ????.... menyerah ke jalan syaitan buakan itu matlamat aku namun terkadang aku tergelincir dari landasan iman... siapa yang ingin membimbing aku?????? siapa????? mengapa ??... aku harus berdikari demi mencari jati diri.... aku bukan lemah aku bukan jenis yg mudah mengalah..... aku akan terus bertahan,,.... dosa... itulah kunci ke pintu taubat...... lahir semula sebagai insan yang teguh imannya......

0 comments: