BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 25, 2010

kerana dosa semalam....

6.58 p.m

kerana dosa semalam masih membatu di hati ini hingga ia menjadi keras sehingga aku tidak boleh mengalirkan titisan air mata. alangkah malang nasib diri ini tidak pernah menggunakan nikmat dan rahmat yang begitu berharga. mengulangi dosa semalam membuatkan aku menjadi hamba syaitan. teman bimbinglah diri ini menemui Dia yang hakiki. bantulah perjuangan aku dalam mencari identiti aku yang sebenar. kelemahan diri semakin lama semakin pedih untuk aku tanggung sehingga aku lalai dari mengingati ini. ya Allah berikanlah aku sahabat yang boleh membimbing aku kejalan yang lurus...... aku pandai bagi nasihat tapi aku sendiri gagal mendidik jiwa untuk terus bersyukur padaMU......

aku x tahu siapa aku?..... apa yang aku mahu d dunia ini..... apa yang aku cari.... apa yang belum aku miliki....... sememangnya aku tamak!!!!!!!!!!!!!!!!!...... teman bantulah aku,..... aku merayu bimbinglah aku.....

0 comments: