BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 20, 2010

help me plez....

tolonglah aku..... pimpinlah aku....

aku hanya manusia biasa yang sentiasa mengulangi dosa yang sama ..... kerana dosa semalam ia terus menjadi amalan ketagih...... tolonglah bawa aku kejalan kebenaran yang akan memberikan aku peluang hidup yang abadi yang bebas dari maksiat,......

siapalah aku untuk berdiri sebagai khalifah..... hanya manis di mulut tapi pahit di hati.... hanya baik di luar tapi di dalam sangat teruk ... bahkan ada yang tidak percaya........ aku perlukan teman yang bisa membuat aku begitu dekat dengan islam.... begitu rapat dengan Allah... sujud yng ikhlas dan taubat yang nasuha..... keraskah hati ini,.... sudah terlanjur mohon taubat....... lepas tu ulang lagi benda yang sama..... teman andai saja kau merasai apa yang aku rasakan pasti tiada seorang pun yang sanggup menanggungnya.... bahkan kau akan bersyukur dengan apa yang kau miliki..........

inilah cebisan hina yang akan aku jadikan ia sebagai punca dan sebab untuk aku terus berpura-pura..... bila sampainya masa aku akan kembali menjadi diri di alam fantasi....... maaf andai aku begitu mudah melukakan hati mu wahai pujangga cintaku...... aku perlukan masa untuk aku berubah.... InsyaAllah.. masanya akan tiba.... aku akan menjadi lebih berani..... menjadi seorang lelaki yang tabah dan bersyukur dengan apa yang ada,,,...... aku akan terima diri ini apa adanya.....

p/s... ingat jgn jdkan kukurangan punca kekufuran,.....

0 comments: