BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 20, 2010

inikah cinta?

sudah terlalu lama aku melangkah, sudah penat jua aku mengembara...... merasai kepedihan sekeping hati yang ditinggalkan dan merasakan kebahagiaan tika diri dimiliki.... namun kenangan semalam masih lagi tidak dapat aku lupakan.... jujurlah pada diri wahai husaini... don't be hipokrit... soal menjaga hati insan yang baru aku kenali cukaup sukar mungkin ini adalah ujian.... sejujurnya dia yang pernah aku kenali dulu adalah dia yang amat aku sayangi namun masa yang berlalu menyebabkan keretakan dalam perhubungan.... terlalu aneh hidup dengan penuh rasa cinta tapi inilah hakikatnya.... jika kau berani untuk bercinta maka kau juga haruslah berani untuk ditinggalkan.... tak perlulah kau menangis sehingga kau merasakan kekesalan yang tiada kesudahannya.... sebaliknya hamparkan tikar sejadahmu sujud syukur kerana kau masih dijaga oleh Allah dari melakukan maksiat yang akan mendapatkan balasan neraka kelak................ husaini binalah cinta atas dasar keimanan kpd Allah...... istiqamah cinta...........

0 comments: