BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 29, 2010

salahkah aku???????

aku hanya ingin melihat dia bahagia dengan sinar rahmat mu Ya Allah.... kenapa begitu banyak beban yang terpaksa dia tanggung... adakah ini adil???.

janganlah kita samakan konsep keadilan Allah dengan konsep keadilan kita di dunia ini... kita hanyalah manusia biasa yang tidak layak mempersoal konsep keadilan Allah kerana kita tidak menggunakan bicara hati untuk berfikir.... hanya menggunakan kewarasan akal...

keadilan Allah cukup hebat. Allah tidak akan menguji hambaNya dengan dengan dugaan yang tidak tertanggung...... beban yang kau tanggung wahai aisya humairah akan mendapat pembalasan yang baik malah lebih baik dari kepedihan yang kau rasakan saat ini...... Allah menyayangimu dan Dia inging jadikan kau sehebat wanita solehah... dengan segala kepahitan dan kepedihan ini kita dapat mengetahui segala-galanya.....kelemahan serta kekuatan dan sejauh mana kita benar2 mensyukuri dengan apa yang kita miliki.......

cabaran bisa kau tanggung kerana aku tahu kau akan tetap teguh untuk berdiri. andai saja kau ingin jatuh biarlah aku yang menjadi tongkat agar kau masih tetap bertahan........ insyaAllah aku kan tetap membela mu....... dengan agama manusia bersatu.... layanan baik untuk semua orang adalah bukti islam itu indah.....

Aisya Humairah, percaya pada takdir dan ketentuan Allah....... jgn pernah mengalah tp jang pula memaksa diri untuk terus melangkah ke gerbang islam... take ur time.....

0 comments: