BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 18, 2010

kebodohan diri

kebodohan diri... sukar untuk kita akui namun kekurang diri yang ada pada orang lain begitu mudah untuk kita bongkar dengan membawa fitnah yang membawa kepada kehancuran.. realitinya inilah aku... tidak malu untuk aku katakan bahawa aku sangat teruk, bodoh serta tidak pernah berfikir panjang untuk melakukan sesuatu perkara hingga aku terlanjur memilih jejak langkah syaitan ... dimana kebenaran yang aku bawa jika diri aku sendiri masih belum cukup bersedia untuk mengikut kebenaran.....
Ya Allah islam itu indah, terangilah hati ini dengan cahaya kebenaran serta hidayah yang sempurna.... Ya Allah pimpinlah jalan aku menuju ke muara cinta-Mu... mencari identiti diri bergelar khalifah.... kebodohan aku ini mengajar aku untuk teruskan kehidupan di sebalik rasa ketidak sempurnaan. ....

0 comments: